Buscar en el sitio

Creo Kitchens presents the new integrated communication campaign, “Not at CREO”

Creo Kitchens is broadcasting again with Grey, in a new integrated campaign that confirms, in an ironic and provocative manner, the positioning that has distinguished the brand right from the very start: “never give up quality for money value”.

This is a quality that, for Creo, ranges from the product to the purchasing experience and the pre- and after sales service, maintaining a competitive price that allows it to challenge the market openly.

In order to emphasise all these aspects, the campaign focuses on the stereotypes that are often associated with the brands of the large-scale retail trade, turning them on their head and stepping away with a brief but powerful claim: “Not at Creo”.

A new claim and graphics that have been completely renewed, with a new colour palette and new layout that highlight all the new features of the Creo collections.

Planning by the company includes radio adverts, posters and a major investment on digital and social platforms, with the aim of reaching an increasingly younger and dynamic target.


Credits Agenzia GREY
Chief Creative Officer: Francesco Bozza
Head of Operations: Silvia Cazzaniga
Account Director: Matilde Dettin
Junior Account: Alessandra Cimò
Art Director: Stesy Magliano
Copywriter: Arianna Sardoni

Condividi:
Affordable quality

È necessario aggiornare il browser

Il tuo browser non è supportato, esegui l'aggiornamento.
Di seguito i link ai browser supportati

Se persistono delle difficoltà, contatta l'Amministratore di questo sito.
digital agency greenbubble

Personalizar preferencias
PHPSESSID Usato da: www.creokitchens.it Duración: 1 mese
Es una cookie nativa de PHP y permite al sitio memorizar datos sobre el estado de la sesión.
privacy_consent Usato da: www.creokitchens.it Duración: 1 anno 1 mese 4 giorni
Es una cookie técnica que sirve para memorizar las preferencias sobre la gestión de las cookies.
_ga Usato da: Google Analytics Duración: 13 mesi Scopo: Statistiche
Per archiviare e contare le visualizzazioni di pagina tramite anonimizzazione dei dati.
Privacy Policy: https://business.safety.google/privacy/
_ga_ZGDWTPKEGH Usato da: Google Analytics Duración: 13 mesi Scopo: Statistiche
Per archiviare e contare le visualizzazioni di pagina tramite anonimizzazione dei dati.
Privacy Policy: https://business.safety.google/privacy/
_clck Usato da: Microsoft Clarity Duración: 12 mesi Scopo: Analitico
Mantiene l'ID utente Clarity e le preferenze, univoche per quel sito, sul browser. Ciò garantisce che il comportamento nelle visite successive allo stesso sito venga attribuito allo stesso ID utente.
_clsk Usato da: Microsoft Clarity Duración: 24 ore Scopo: Analitico
Collega più visualizzazioni di pagina da parte di un utente in un'unica registrazione di sessione Clarity.
_fbp Usato da: Facebook Duración: 3 mesi Scopo: Marketing/Monitoraggio
Per archiviare e tracciare le visite sui siti web.
Privacy Policy: https://it-it.facebook.com/privacy/policy/